הפעל ניגודיות כבה ניגודיות
קראון פלזה - רשת בתי מלון Crowne Plaza - קישור לדף הבית
5%
הנחה למזמינים באתר
מרכז הזמנות ארצי:
*3993
הצטרפו אלינו ותהיו הראשונים להתעדכן במגוון הנחות ומבצעים Crowne Plaza on Google+ Crowne Plaza on YouTube
דלג על טופס הזמנה
צמצם את טופס ההזמנה
מלון:
בחר מלון
בחר מלון
Bay View Haifa
הולידיי אין אשקלון
קראון פלזה אילת
קראון פלזה חיפה
קראון פלזה ים המלח
קראון פלזה ירושלים
קראון פלזה סיטי סנטר ת''א
קראון פלזה ת"א
תאריך הגעה:
//
תאריך עזיבה:
//

אודות

חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משותפת של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ (50%) וקבוצת נץ מלונות (50%). החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם.

חברת מלונות אפריקה ישראל מנהלת את מלונות קראון פלזה והולידיי אין כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מ- 4800 מלונות ברחבי העולם, וכוללת גם את מותגי המלונאות מהמובילים בעולם.

לחברה 8 בתי מלון בפריסה ארצית ובהם 1,898 חדרים:
6 מלונות קראון פלזה הממוקמים בחיפה, 2 בתי מלון בתל אביב וכן מלונות נוספים בירושלים, בים המלח ובאילת, לצד מלון הולידיי אין באשקלון ומלון ביי וויו בחיפה.

הקפדה מתמדת על איכות השירות, שימוש בטכנולוגיה מתקדמת והתפתחות מסחרית בינלאומית לאורך השנים, קידמו את החברה בהדרגה לצמרת החברות המובילות בארץ בתחום ניהול בתי מלון ומתקני הנופש.


 

סטנדרטים בינלאומיים


כחלק מרשת בינלאומית מובילה, החברה מחוייבת לסטנדרטים גבוהים ביותר של שירות בכל מלונותיה. סטנדרטים אלה נשמרים בקפדנות ובמקצועיות בזכותם של כ-1,300 עובדים ומנהלים מהמצוינים בתחום.

כדי להבטיח לאורך זמן את איכות השירות הניתן ללקוחותינו, עוברים עובדי החברה הדרכות והכשרות מקיפות, משתתפים בפורומים מקצועיים ומתקדמים לתפקידי ניהול בתוך הרשת.

מתחייבים לאיכות השירות
כדי להמשיך ולהיות ראויים לאמון לקוחותינו, נכתבה אמנת איכות שירות רשתית, שעל עקרונותיה מתחייבים בחתימתם העובדים והמנהלים. ההתחייבות מבוססת על שלושה עקרונות: מקצוענות מלונאית, התייחסות אישית ותפיסה עסקית.

 

תקשורת וטכנולוגיה

הרשת מקפידה להוביל בכל תחומי הפעילות, ובכלל זה בהטמעת יישומי תקשורת וטכנולוגיה מתקדמת בתחומי התפעול, השירות והשיווק. לצורך כך נבנה מרכז הזמנות רשתי המצויד במיטב האמצעים להבטחת שירות מהיר ואפקטיבי למזמינים.

במלונות הרשת עומדים שירותי תקשורת סלולארית לשימושם של אנשי עסקים, עמדות אינטרנט בלובי ובמרכזי העסקים במלון ואינטרנט אלחוטי מהיר בחינם בחדרים ובשטחים הציבוריים ועוד.

מערכת הזמנות חכמה באתר מאפשרת לבצע הזמנות ONLINE בצורה ידידותית ומהירה במספר שפות.

התמקדות בלקוחות העסקיים
לרשת קראון פלזה 4 בתי מלון עסקיים: קראון פלזה תל אביב, קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב, קראון פלזה ירושלים, קראון פלזה חיפה.

המלונות מציעים מבחר שירותים ללקוחות עסקיים במרכזי העסקים המפוארים שבמלון הכוללים טרקלין עסקים הפתוח 24 שעות ביממה, חדרי ישיבות ואולמות לכנסים עם ציוד טכנולוגי מתקדם, אינטרנט אלחוטי מהיר (WI-FI) ועוד.

לאנשי עסקים מציעים המלונות חוויית אירוח ובילוי גם לאחר שעות העבודה: מסעדות גורמה, מועדוני בריאות וספא, סיורים באזור ועוד.
גישה שיווקית
לחברה מספר מותגים בעלי התמחות ייחודית:

  • מלונות קראון פלזה מציעים אירוח יוקרתי, איכותי ועסקי עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.
  • מלונות הולידיי אין מציעים חופשה משפחתית רצופה בחוויות לילדים ולמבוגרים.
    להנאת אורחי הרשת בארץ ובחו"ל עומדים שני מועדוני לקוחות המקנים הטבות והנחות ייחודיות ומאפשרים צבירת נקודות: 
    IHG Rewards Club - המועדון הבינלאומי הגדול בעולם המנוהל על ידי Intercontinental Hotels Group .
    מודעון הלקוחות המאושרים -  מועדון הלקוחות הישראלי.


 

תרומה לקהילה


החברה פועלת בהתנדבות למען הקהילה לאורך כל השנה, תורמת לארגונים שונים, מקיימת אירועי הצדעה וימי כיף ומסייעת למשפחות ובודדים באירוח ללא תשלום במלונותיה בכל הארץ.


הדפס