הפעל ניגודיות כבה ניגודיות
קראון פלזה - רשת בתי מלון Crowne Plaza - קישור לדף הבית
5%
הנחה למזמינים באתר
מרכז הזמנות ארצי:
*3993
הצטרפו אלינו ותהיו הראשונים להתעדכן במגוון הנחות ומבצעים Crowne Plaza on Google+ Crowne Plaza on YouTube
דלג על טופס הזמנה
צמצם את טופס ההזמנה
מלון:
בחר מלון
בחר מלון
Bay View Haifa
קראון פלזה אילת
קראון פלזה חיפה
קראון פלזה ים המלח
קראון פלזה ירושלים
קראון פלזה סיטי סנטר ת''א
קראון פלזה ת"א
תאריך הגעה:
//
תאריך עזיבה:
//

TBEX: כך הופכים את ישראל ליעד נחשק

ישראל מתמודדת עם תדמית עולמית לא לוהטת במיוחד בשנים האחרונות, וכל שמץ של אהדה מתקבל כאן בזרועות פתוחות. אז מה תגידו אם 400 בלוגרים מכל העולם עומדים לטייל בישראל, להכיר מקרוב את המקום ולכתוב על זה באינטרנט?

אין הנחתום מעיד על עיסתו, כך נאמר במקורות. אז בואו ניתן לאחרים להעיד על עיסתנו.

סיור בלוגרים של TBEX בירושלים

בחודש מרץ האחרון התקיים בירושלים אירוע TBEX 2017 - כנס של ארגון העיתונאים והבלוגרים העולמי בתחום התיירות. הכנס התקיים השנה בישראל זו הפעם הראשונה, בשיתוף משרד התיירות והרשות לפיתוח ירושלים. האירוע כולו נמשך 3 ימים, ובמהלכם המשתתפים לקחו חלק במגוון הרצאות, סדנאות, סיורים באתרים היסטוריים, הכרת האוכל המקומי (חומוס במיוחד, אם כבר שאלתם), ביקור במרכזים קהילתיים, סיורי אופנה, תרבות ואמנות ועוד.

יש לציין שכבר בנובמבר 2016 התקיים כנס מקדים בישראל, בפורמט קטן יותר של 22 מהבלוגרים המובילים בעולם בתחום התיירות. גם הכנס המצומצם הזה הניב חשיפה של ישראל לכ-2 מיליון איש ברחבי העולם, אז יש רק לשער כמה חשיפה יוכלו לייצר 400 עיתונאים ובלוגרים.

אין ספק שצעד כזה יכול לתרום לתדמיתה החיובית של ישראל בצורה יעילה יותר מכל פרסום קונבנציונלי, ובתוך כך להגדיל את זרם התיירים הזרים המגיעים לכאן לנפוש. סוכנות הדיגיטל Hubspot פרסמה ב-2015 נתון לפיו בלוגים הפכו למקור המידע החמישי באמינותו בעולם, ולפיכך לבלוגרים מקצועיים יש השפעה לא מבוטלת על קהל העוקבים והקוראים שלהם.

ליחצן את ישראל באמצעות קהילת בלוגים

זו פעם ראשונה שאירוע מסוג Influencer Marketing ("שיווק מובילי-דעה") מתקיים בישראל בתחום התיירות, ויש לקוות שאינו האחרון. ישראל פועלת רבות לשיפור תדמיתה בעולם, ויעיד על כך פרויקט "תגלית" שבמסגרתו מובאים לישראל יהודים מכל רחבי העולם, לצורך היכרות ראשונה או מחודשת. אולם בעוד שפרויקט תגלית הוא קצת בחזקת "לשכנע את המשוכנעים", אירוע TBEX מיועד בעיקר לקהל הלא יהודי ברחבי העולם.

שר התיירות, יריב לוין, אמר בהקשר לכנס TBEX שהגיע הזמן להציג את ישראל באור שונה, ולא רק בהקשר לתיירות הדת הנפוצה פה בעיקר בחגים הנוצריים. דרך עיניהם של בלוגרים אובייקטיביים (יותר מאשר כל פרסומת), ניתן יהיה להציג ישראל אחרת, תיירותית יותר ומסבירה פניה לכל הבאים בשעריה.

האם זה באמת עבד? מסתבר שכן.

כתבה בוואלה מכריזה: "בלוגרית תיירות מאיטליה: האווירה בישראל מדהימה בעיניי".

"הבלוגרים מחו"ל התלהבו מירושלים", מכריזה כותרת נוספת באתר החדשות מגפון ניוז, ומראיינת מספר בלוגרים שמוכנים לספר בשמחה על חוויותיהם בישראל.

להכיר את ישראל לעולם

אז מה הלאה?

יש לקוות שמשרד התיירות ימשיך במסורת שהחל, וימצא דרכים חדשות, צעירות ותוססות להעלות את ישראל על מפת העולם; הן מבחינה תדמיתית והן מבחינה תיירותית. זה טוב לכל הצדדים - הבלוגרים מקבלים טיול חינם, אנחנו מקבלים סיקור חיובי והעולם לומד שישראל היא פנינת חן בטבעת המזרח תיכונית. כל זה יכול להתבטא בסופו של דבר בהגדלת זרם התיירות הנכנסת לישראל, ובחיזוק מעמדה בעולם.